kolmapäev, 2. aprill 2014


Kokkuvõtted


1). Kuidas lähenesid antud teemale? 

Kuna ma olen eripedagoog.  Ma pean teadma, mida IT tehnoloogiat  on erivajadustega inimestele. Aga õppe aja jooksul, juba 2 aastat, oleme olnud palju ekskursioone ja näinud piisavalt erinevate IT  võimalused . See oli väga huvitav külastada raamatukogu kurtidele, et näha, kuidas nendel raamatute trükkimine toimub, kuidas nad kasutavad klaviatuuri ja veel paju erinevajd asjad. Meile on oluline teada kuidas elavad erivajadustega inimesed nende tava elus, mitte ainult kuidas lihtsustada nende elu ja teha paremini, vaid ise arusaada kui raske on nende kohas olla.

2). Kas tutvusid lisamaterjalidega antud teema juures?  

Muidugi mitte. Kuna minu ema keel on vene keel, mul oli lihtsam leida lisa info oma emakeeles, mulle niimodi oli  mugavaim, ja võtab vähem aega. Aga kahjuks vene internetis on palju vähen informatsioni mis on seotud Erivajadustega enimistega, selles mõttes mõnikord oli lihtsam kasudata antud linkid. Aga kui mina tegin veebi lehti siis mulle kindlasti oli lihtsam kasutada teised allikad.

3). Kuidas tööd organiseerisid?  

Kui rääkida tõsiselt mulle on raske öelda, et mina ona tööd organiseerisin. Kõik ülesanned olid tehtud viimasel hetkel.  Juhtud, et palju aega olin haige, ja kui tulen ülikoolis pärast haigust saan aru, et on vaja väga palju erinevajt ülesanned teha. Ja oli väga raske oma aja planeerida.

4). Kas otsisin ise veel materjali juurde? 

Jah, otsin materjaali juurde, kõige raske mulle oli veebi lehti teha. Mina mäletan, et koolis informatika tunnis tegime samad asjad, aga see oli nii ammu. Ja mina kasutasin erinevajt viideod vene keeles. Kui mina mingit tööd teen, siis igaks juhuks kasutan lisa materjali, et paremini teema arusaada.


5). Soovitusi teistele õppijatele? 

Soovitan teistele õiges ajas kõik ülesanned teha. Ja kui on mingid küsimused või mingid asjad ei ole arudaavad siis kindlasti on vaja tulla ja küsida, mitte jätta kõik viimasele hetkele, kuidas seda tegin mina.
Aga tahtsin veel öelda, et kursus oli väga huvitav. Ja kõik oli väga hasti välja mõelnud. Näitesk  http://beta.wikiversity.org/wiki/Haridustehnoloogia_ja_erivajadustega_inimesed#Teemad
oli kõik inofrmatsioon olemas, oli võimalus mitte ainult oma ülesanned teha, vaid võrrelda kuidas teised kursuse osalejad oma ülesanned teevad. Suur tänu  Sirje Klaosile, et andis meile võimalus palju uued, huvitavad asjad teada saada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar